Nakon dosta vremena MOJA NOVA FILMSKA KRITIKA

utorak , 03.03.2015.




Roditeljske dužnosti u zadnjih cca 5 i pol godina onemogućile su me da gledam filmove u mjeri koliko bih to želio.

No, to ima i dobrih strana - jer, kad uspijem odvojiti vrijeme za gledanje nekog filma, pazim da to vrijeme ne bude uludo potrošeno pa se trudim gledati zajamčeno dobre stvari.

Osim toga, apstinencija od gledanja filmova povećava užitak pri recepciji tih rijetkih celuloidnih primjeraka, ali ujedno je i moja pozornost veća.

Inače, svojedobno sam na davno upokojenom portalu Lajka.com.hr objavio 20-ak filmskih kritika, a na Lupiga.com potom još otprilike toliko (te i u časopisu Val također još nekoliko), a nedavno se, potaknut iznimnom kvalitetom filma BIRDMAN odvažih, nakon dugo vremena, svoje pero staviti u pogon pisanjem o tome filmu.

Nakon dugogodišnjeg isključivog pisanja o knjigama to je bilo pravo osvježenje i zato na tome neću stati, te ćete na portalu Lupiga.com s vremena na vrijeme moći ponovo čitati moje filmske kritike.

Evo, dakle, prve od njih - moj tekst o sjajnome, Oscarima nedavno ovjenčanome filmu 'Birdman' čitajte na ovome linku








<< Arhiva >>