KNJIGA KRATKIH PROZA IVICE IVANIŠEVIĆA 'Ulaz za djecu i vojnike' (Hena com, 2015.)

petak , 27.02.2015.



Iz tiska je izašla nova knjiga kratkih proza Ivice Ivaniševića 'Ulaz za djecu i vojnike', u izdanju Hena com-a, u sklopu edicije Verbarij, koju uređuje Marina Vujčić.

Inače, skroman kakav uglavnom jesam, već mjesecima tajim da ta biblioteka nosi ime VERBARIJ zahvaljujući mojoj ideji koju je Hena com-ina ekipa, na moju veliku radost, zdušno prihvatila, ali neskroman kakav povremeno jesam, moram reći da se jako ponosim tim maštovitim imenom, i već se mjesecima čudim kojim je to neobjašnjivim putevima ta ideja stigla u moj, inače posve nemaštovit mozak sretan


Ivica Ivanišević
'Ulaz za djeci u vojnike'

kratke proze
izd. Hena com
Biblioteka Verbarij
Urednica Marina Vujčić
Broj stranica: 146
Godina izdanja: ožujak 2015.
ISBN: 978-953-259-092-0
Uvez: meki uvez
Format: 13x20,8 cm
Cijena : 99,00 kuna





O knjizi:



Split, rano popodne, šestoga kolovoza 1984. Prelazim put od trajektnog pristaništa do željezničkog kolodvora. Na glavi mi titovka, na leđima transportna vreća i borbeni ranac, s prikačenim šljemom, otučenim kao limenka Gavrilović hrenovki iz koje raste oleander. Šesti sam dan u vojsci, šalju me u otkomandu s Lastova u Knin. Do vlaka je sat i pol, ali s leđa ne skidam ranac i vreću, ni torbicu sa zaštitnom maskom koja mi je pod pazuhom, jer ne znam kako bih sve to vratio natrag. To čini da mi je Split dalji nego što će mi ikada ijedan grad biti. Trideset godina kasnije čitam “Ulaz za djecu i vojnike”, i ne mogu se oteti dojmu da ta knjiga priča priču o šestome kolovozu 1984, viđenu s druge strane. Romani od jedne rečenice. Antropološke studije od nekoliko redaka. Portreti grada sabijeni u aforizam. Genijalno, kao da je napisano za jednog čitatelja. Onog vojnika koji ne može proći kroz zahodska vrata, zbog materijalno-tehničkih sredstava koja nosi na leđima, pa trpi sve do Knina.

Miljenko Jergović



Na ovome linku možete besplatno pročitati prvih 20 stranica knjige, a na ovome linku možete naručiti knjigu direktno od izdavača, s popustom


<< Arhiva >>