REPRIZA u 'Vjesniku'

četvrtak , 07.08.2008.



Kliknete li na ovaj link otvorit će vam se tekst Barbare Matejčić 'Ča je knjižarstvo vengo utopija' objavljen u Vjesniku od 01.07.2008.

Kliknete li zatim na ovaj link u prilici ste pročitati isti taj tekst objavljen u Vjesniku PONOVO, danas, 07.08.2008., skraćen za zadnji pasus.

Ljudi, znam da je sezona kiselih krastavaca na vrhuncu, ali reprizirati tekstove u od države (odnosno, novcem sviju nas) dotiranom dnevniku (koji, btw, jedini ne izlazi nedjeljom, k'o da im je Crkva vlasnik) ipak je malo preveć (čak i za naše 'nounarstvo')!




Baš me zanima koliko će gospodi iz Vjesnika trebat da skinu ta dva teksta sa svog internetskog izdanja :-)

I još me nešto zanima - hoće li se ispričati čitateljstvu?

UPDATE (07.08., 21.25 h):
Kao što sam i pretpostavljao, umjesto da se ispričaju, Vjesnikovci su izbrisali taj tekst na svojim internetskim stranicama (njihova www arhiva), ali su zaboravili svoju arhivu tekstova u PDF formatu, he he he, što sam sad linkao u svom gornjem tekstu. Srećom, na vrijeme sam obadvije stranice presnimio, a postoje naravno i tiskana izdanja kao corpus delicti njihove sramote...

UPDATE II (07.08., 21:36 h):
Nevjerojatno, malo se poigrah pretraživanjem i otkrih da nisu izbrisali tekst nego su ga premjestili na jučerašnje internetsko izdanje (06.08.), ha ha ha. U tiskanom izdanju tekst je izašao danas, a oni, da moje tvrdnje učine nevjerodostojnima, tekst u internetskom izdanju premještaju u jučerašnje izdanje ( vidi ovdje ). Koja smijurija, Vjesnikovci dragi, možete li pasti niže? :-))
Pa priznajte lijepo grešku i ispričajte se ljudima, umjesto da se ovako srozavate...


<< Arhiva >>